نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

بــار ســـفـــر را بــــســـتـــــه ام

خود را به مــــن عادت نده


من مثل هــر کس نیستـم


یک روز هســــــتم پیش تو


یکـــ روز دیــــگـر نیـــسـتـــم


ازمن مخواه عاشق شـــدن


عشق ســــرابی بیش نیست


آن کس که از مـن ساخــتند


جزسایه ایی ازخویش نیست


هرگــــز بــرایــــم دلــــ مـــده


چشمان خــــود را تر نــــکـــن


ایـــن وضـــع پــر آشـــوب من


آشــــفــته و بـــدتــــر نــکــن


هرگز نگو مـــی خــواهـمـــت


من دوســ♥ـــتــت دارم هنـوز


تــــو حــیــــف هستــی نازنین


در پای بـــــی مــهـــرم نســوز


ای آفــــتــــابــــــــ زنــــدگـــی


دیـــــگــر بـــــه روی مــن متاب


آرامـــــش مــطــلــق تـــویــــی


مــــــن دائـــمـا در اضــــــطراب


ســـــــر مســـتی و دلــــدادگی


از مـــــن گـــــذشـتـه خسته ام


فـــــــردا عزیــــمــــت مــــی کنم


بــار ســـفـــر را بــــســـتـــــه ام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد