نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

مخاطب خاص

مخاطب خاص اگه خــــــــاص باشه ! ...

لازم نیست شما دورش رو از این و اون

خلوت کنی خودش

واسه بودن شما جا باز می کنه... !

لازم نیست واسش دنیا رو بخرید تا بمونه ...

خودش قدر یه شاخه گلتون رو می دونه !

لازم نیست هر کسی رو توجیه کنید که

ایشون ماله شماست ...

خودش تو رو به همه دنیا نشون میده و

میگه این ماله منه !

لازم نیست به فکر رفتنش باشید

خودش به شما ثابت می کنه اومده

بمونه ...

نقــــاب

چشـمـان تــو دریــای صــداقـت بــود...!!!

و مــــن آرام کنـارش لنــگــر زدم ...!!!

افســــــوس...

وقـتــی بـه گِـل نشستــم ...!!

فهمیــدم ...

فــریـب نقــاب نگــاهت را خــوردم...!!! 



تــــــــــــــــو


تو که با آمدنت

هیچ چیز نیاوردی برایم!!!


نه آرامش. . . نه امید. . . نه آینده. . .,نه . . .


پس چطور با رفتنت


تمام اینها را بُردی...؟؟؟!!!


همیشه اینگونه می شود...


من برای تو حرف می زنم!


اشک هایم برای من!

من زنم

من زنم و ،

تو مرا ،

حسم را ،


عشقم را ،


همه دردم را ،


هیــــــــــچوقت نفهمیدی ،

تو نفهمیدی ،


که برایِ همۀ آن احساسِ پاک و صادقانه ام ،


برایِ آن نگاهِ معصوم و عاشقانه ام ،


برایِ موهایِ سفید شده ام ،


خیـــــــانت جوابِ مردانــه ای نبود...

مـــــــن

چند تکه از تو

پریشان افتاد


ته فنجانی که فالم را می گرفت…


می گفت آرام نیستی


و فردا هیچ نامه ای نخواهد آمد…


من مرده ام …


به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم …


همین


لبخند بزن

زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذرد


و قلبها گرامی تر از آن هستند که بشکنند



لبخند بزنید و زیبا زندگی کنید


فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم....


می گویند...


می گویند شاد بنویس ...!!


نوشته هایت درد دارند ...!


و من یاد مردی می افتم


که با ویالونش


گوشه ی خیابان شاد میزد


اما با چشمهای خیس ...!


دلم

روزی که دلت پیش دلم بود گرو

دامان مرا سخت گرفتی که مرو


امروز که دل به دیگری داده ای


کفش کج من راست نمودی که برو


لبهای تو... .

لـبهایت...!!

لـبهایت...!!


ثـابت ڪرده...!!



بـا یڪ غنچـه هم...!!


بهـار مـیشود

http://s3.picofile.com/file/7564391070/arezoo.jpg

98.gif

دلتنـــــــــــــگی

متنفـــــــــــــــرم از ایینه اتاقـــــــــــم ــ اینکهـــــ فقط من را نشانـــ میدهدــــ


چهــــــــــــ


نقاش ماهریستــ فکروخیال وقتی دانه دانه موهایمــــ را سفید میکندــ


........


با همه کس بوده استـــــــــــــــ


عجب


هرزه ای است ایــــــــــ ـ ــ ـــن


تنهاییـــــــــــــــــــ


..............


وقـت هـایی هست


که جـز بـه بودن یکـــــــــ نفــ ـ ـ ــــر


دلـم رضـایـت نـمی دهــدـــــــ

حـالـا


مـن از کجـا بـیـاورمـت 


...................


صدای پا زیاد می شنوم


اما هیچکدام تو نیستی


”دلم” خوش کرده خودش را به این فکر


که شاید “پابرهنه ” بیایی