نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

باران پاییزی

ای پایــــیز



ابرهایت را زود بفرست


شستن این گرد غم از دل من


چندین پایــــیز باران میخواهد ...


... .

بر سرم


چتــر گرفت؛


به تمــاشا


ایستادند


باران و رهگذران


مثل تو

عجیــــب است دریــــا،


همین که غرقــــــش شدی


پـــــــــس میزند تـــــــو را؛


مثــــــــــل تـــــــــو....


کمی به خودت برس!

همه مرا که می بینند،


یاد تــو می افتند،


یعنی اینقدر شبیه من شده ای؟!


کمی به خودت برس!...


درد

درد دارد،


با نسیمی برود!


کسی که به خاطـــر او،


طوفـان به پا کرده ای ... .


نقاب

دنـیای مـا پـــر از دسـتـهـائــی اســتــ کـه خسـتــــه

نـمـی شـونــد از نـگـــــه داشـتـــــن


نقــابـــها !!

دلم

باور کن!

کار من نیست ،


کار دِل است


دِلم


جایی میان نَفَس هایَت


گیر کرده است... .

خدایا

خدایــــــــــــا

التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم

همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !


ولــــــــــــــــی !!


آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت


مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نبــــــــــاشـــد ... .

.... .

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

زلال باش

زلال باش...

پرندگان به برکه های آرام پناه می برند،


و انسان ها به دلهای پاک...


چون دل های پاک همچون برکه های آرام اند


و


دیگران بدون هیچ وحشتی به آن ها اعتماد می کنند...