نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

خدایا


خــــدایـــا
حواســــتــ هســــت؟؟؟؟

این روز هــــآ روزه ـی خیـــــلی از بنـــده هایــــت باطل استــــ

از بس صــــب تـــا غروبـــــ
خــــون دل میخـــــورند...

من


مردم بریدند من بافتم!مردم سوزاندند من ساختم!

چقد مظلومانه شدم انچه بقیه خواستند!

راستی اسمم چه بود؟

فاصله

نمیدانم

دلتنگی را با چه واحدی اندازه میگیرند؟!

باور کن که

دلتنگم!

از اینجا

تا

تو...

انتظار

چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم

تمبر و پاکت هم هست

و یک عالمه حرف

کاش کسی جایی منتظرم بود... .

قایق رویا


بیا سوار بر قایق رویاهایمان شویم
 
و

در رودخانه محبّت ، صمیمیّت جستجو کنیم

تفاوت


سعی نکن متفاوت باشی!

فقط "خوب باش"

خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است.

محبت


لایق پرستش است کسی مثل تو


کسی که جواب محبت را با خوبی میدهد،


کسی که در جواب دوستت دارم نمیگوید مرسی لطف داری،


لایق پرستش است،


کسی مثل تو ،


که در این بی مهری ها،


بی چشم داشت،محبت میکند...

دلم غمگین غمگین است

دلم غمگین غمگین است


در این کومه


در این زندان


در این غوغای خاموشی


در این جشن فراموشی


در این دنیای بی مهر و کم آغوشی


دلم ترسیده و تنگ است


دلم ترسیده از آه پر از درد پدرهامان


و از چشم پر از اشک تمام مادر ها


دلم آشوب آشوب است


دلم سرد و تنم بی روح بی روح است


نمی خواهم، نمی خواهم دگر


این زندگانی را و دل را


نگاهم خیره بر بالا


به دنبال نگاهی ساده می گردد


و می بینم، و می بینم هوای گریه دارد آسمان هم پای چشمانم


می روم آرام


گونه ام خیس است


آسمان می بارد امشب بر من و بر گریه هایم سخت…


بمان

تنهایی

چیزهای زیادی به انسان می آموزد


اما تو نرو!


بگذار من نادان بمانم... .

لجبازی

مـــــــن عاشقـــانـــــه هایـــــــم را

روی همیـــــــــن دیـــــــــوار مجـــازی می نویســــــــم !


از لــج تــــــــو . . .


از لـــج خــــــــودم . . .


که حاضـــــــر نبــودیــــــــم یک بار


ایـــــــن هــــا را واقعـــــــی بــه هـــم بگوییــــــــم. . . !