نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

زمزمه ی تنهایی

یکی از آرزوهای من این شده تا بشینم با یکی درد دل کنم و به حرفام گوش کنه و بگه حق با تویه

هر وقت رفتم پیش کسی نشستم درد دل کردم

تو چشمام زل زد گفت چشمت کور ، کور هم بشی از این غلطا نکنی

از بس احمقی دیگه

حالا تنها دلخوشی من اینه که هوا ابری بشه

برم رو حیاط و با آسمون درد دل کنم

و بعد یهو بارون بگیره و منم از خوشحالی بال در بیارم

که یه نفر پیدا شده باهاش درد دل کردم و اون هم یه دل سیر برام اشک ریخته

تنهایی یعنی این

بی کسی یعنی این

بی سنگ صبور یعنی این

به چه دلخوش باشم ؟

http://uploadtak.com/images/f1985_zno90il2muvvml5kp65z.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد