نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

تقدیم به مادرم و تمام مادران سرزمینم



آسمان را گفتم 

 می توانی آیا  بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه  روح مادر گردی  صاحب رفعت دیگر گردی  گفت نی نی هرگز  

من برای این کار  

کهکشان کم دارم 

 نوریان کم دارم  

           مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم                   

 
خاک را پرسیدم  

می توانی آیا 

 دل مادر گردی 

 آسمانی شوی و خرمن اختر گردی 

 گفت نی نی هرگز  

من برای این کاربوستان کم دارم  

                در دلم گنج نهان کم دارم                     

        
این جهان را گفتم  

هستی کون و مکان را گفتم  

می توانی آیالفظ مادر گردی  

همه ی رفعت را  

همه ی عزت را  

همه ی شوکت را  

بهر یک ثانیه بستر گردی  

گفت نی نی هرگز 

 من برای این کار 

آسمان کم دارم  

اختران کم دارم 

 رفعت وشوکت و شان کم دارم  

عزت ونام ونشان کم دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد