نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

پرواز

خدایا



تو می دانی که درد من درد تنهایی نیست

از نامردی روزگار هم شکایتی ندارم وقتی که هر روز شاهد

نامردی بنده هایت هستم

خدایا . . .

تو می دانی دوست داشتن بنده هایت را با وزنه صداقت می سنجیدم

حال کفه ترازوی دلم از صداقت خالی ست من از این همه دروغ هم گله ای ندارم

خدایا . . .

درد من درد پرواز است

نمی خواهم مانند پرنده ای باشم که پایبند قفس زیبایش می شود

و پرواز را از یاد می برد ...

خدایا . . .

می خواهم همانطور که متولد شدم به سویت رها شوم

آری !

من به پرواز می اندیشم، نه به پرنده بودن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد