نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

انسانیت

ســــــــــــــــــکوت و صــــــــبوری ام را

 

  به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار ،

 

  دلــــــــــــم به چیزهایی پای بند است

 

 که تـــــــــــــــــــــــــو یادت نمی آید..


janfaza88.blogfa.com

تنهایی

در گذرگاه لحظه های عبث


تنها ایستاده ام


تنها ایستاده ام و خاموش


به تو می نگرم ، به تو


ای که از قلب من بزرگتری .


هیچ کس با من نیست


حتی قلبم که زمانی همسفرم بود ؛


من هستم و من .


تنها ایستاده ام


تنها ایستاده ام و مبهوت


می نگرم رد پای لحظه های عبث را .


هیچ چیز در من نیست :


نه گذشته ی لبریز از شوم


نه آینده ی سرشار از نامفهوم


و اما حال ... چیزی نیست تا که بگویم هست .


تنها ایستاده ام


به تو می نگرم ، به تو


ای که در آفتاب غرورم آب شدی .


تنها ایستاده ام


هیچ چیز در من نیست


هیچ کس با من نیست


به تو می نگرم ، به تو


ای که از سایه ام بلندتری .


و اینک من !


از تو ، از اندوه تو تنهاترم


ناامید

این روزها خوابم نمی آید


 فقط میخوابم که بیدار نباشم...


تا نبینم؛ نشنوم؛ حس نکنم...


بی مهری ها را ؛ دورویی هارا ؛


سردی ها را ؛


بی عاطفه گیها را... .


http://www.hipersian.com/group/11/namayesheehsas6/3.jpg

دنیا

میگن دنیا اسم دخترونست


وفا نداره!!!


خب تو صداش کن جهان،


ببین فرقی به حالت می کنه!!!!!!!!!!!؟؟


آپلود عکس