نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

من یک زنم

اگه قرار باشه من اونی بشم که تو میگی،

دیگه مــن ، مــن نیستم !

مــن همینی ام که می بینی !

زنی از تبار زنان تاریخ

تاریخی که مرا به هیچ کشانده

اما

من خودم هستم

یک زن با تمام احساسات پاکــــــــــم... .

افسوس

ما را ز برای خود نمیخواهد کـَس


ما را همه از برای خود میخواهند

نذر

ایستادم و تماشا کردم!

کسی را که برای ماندم دست به دعا برداشته بود


امروز برای رفتنم نذر کرده است... .

زندگی دوباره

اگر دوباره به دنیا آمدی
فقط سکوت کن!



زیستن تنها هیاهویی
برای هیچ بود ... .

رفت

آهای نیمکت ها!

بیهوده نشسته اید.....


آنکه باید می آمد، رفت... .

عادت

عادت این قبیله است

دور ِ آتشی که تو می سوزی!


می رقصـــند... .

معرفت

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود

معرفت که نداشته باشی ، نامردی !!!

پوشش زنان ایرانی پیش از اسلام

تاریخ پوشاک به طور کلی بخشی از تاریخ تمدن و فرهنگ انسان است


و


برای آگاهی از پوشش در ایران، بایستی فرهنگ مردم ایران را هم بررسی نمود .


روند تاریخ تمدن و فرهنگ انسانی از زمانی آغاز شد


که


انسان‌ها زندگی فردی و غارنشینی را رها کرده


و


هسته‌های ابتدایی نخستین جامعه بشری را پدید آوردند.


 

 






















... .

خیلی دیره ؛
وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود ،


بیشتر از همه دوستت داشت ،

ولی ….
تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود

گره کور


دل اگـر بستـــی

مُـحــکم نـبنــد ...

مُـواظِــب بــاش


گـِـره کــور نـــزنـی ...

روزی ...

او میـــــــــرود ...

و تـو میــــــمانی و یـک گـِـره کــور ...