نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد
نــــسیــــم بـــهــار

نــــسیــــم بـــهــار

اینجا زمین است حوا بودن تاوان سنگینی دارد

آریایی سال نو مبارک

من آریایی ام
خدای من اهوراست، آیین من مهرورزی، گواهانم کوروش کبیر، داریوش بزرگ خشـایـارشـاه، مازیـار، انوشیــروان دادگر، اردشـیر، فریدون و آرش هســتـنـد.
 مقتدای موعود من کاوه آهنگرست.
من از نسل نادر و امیر کبیر و مصدقم و به همه جهانیان باز نشان خواهم داد پیام زرتشت و نوروز میترایی آریایی و میراث شیر و خورشید را، فرارسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه دوستان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.
سال 7035 میترایی آریایی مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد